Sjaj renesanse

 Danas sam posetila izložbu Sjaj renesanse u Muzeju grada Beograda (Resavska 40b). Razlog zbog kog objavljujem ovaj post danas je taj što se izložba sutra zatvara, dakle, imate još samo 1 dan ukoliko želite da je posetite. Ja sam kasno saznala za nju, pa nisam bila u prilici da je obiđem tokom propisne ture s vodičem; jedva sam ugrabila vremena da na brzinu prođem kroz prostorije u kojima se nalaze raskošne plemićke odore i osetim duh tog vremena. Božanstveni detalji odeće s italijanskih dvorova, skupocene tkanine, nakit i perike dočarali su nam deo svakodnevice vladajuće klase.
Doba preporoda je, nažalost, zaobišlo Srbiju koja je tada grcala pod otomanskom vlašću.

Dakle, pohitajte na izložbu ako ste u gradu (od 11 do 19h), a vi koji niste, možete steći utisak o njoj putem fotografija koje sam napravila. Možda ste primetili da u poslednje vreme stavljam naziv svog bloga na većinu fotografija. Znam da to kvari njihov izgled, plus meni stvara dodatni posao, ali kako su ne jednom moje fotografije preuzimane i stavljane na tuđe sajtove, morala sam nešto da preduzmem. Možda bi neko pomislio da treba da budem polaskana što se ljudi interesuju za moje amaterske fotografije napravljene foto-aparatom za turiste, ali ne, meni to veoma smeta.  Vidimo se sutra! 



Коментари