Šaptač


Iz više usta sam čula pohvale za ovaj triler, a pošto se Dečak od stakla pokazao dovoljno zanimljivim, obradovala sam se videvši Šaptača na policama ''moje'' biblioteke, tako da sam ga ponela kući. I nisam se razočarala. Naprotiv, dopao mi se više nego prethodni Karizijev roman. Zaista drži pažnju i tera vas da na brzinu otaljate dnevne obaveze da biste se što pre vratili čitanju. 

Zaplet: Pet devojčica oteto je u vrlo kratkom vremenskom roku. Javnost je u strahu, a policija nemoćna da ustanovi identitet počinioca. U zemlji je pronađeno zakopano pet levih ruku za koje je ustanovljeno da pripadaju otetim devojčicama, ali se, na zaprepašćenje prisutnih, pojavljuje i šesta ruka. Mila Vaskez, agent čija je specijalnost pronalaženje nestalih osoba, angažovana je na slučaju i ulaže sve napore ne bi li pronašla šestu devojčicu, za koju se pretpostavlja da je još uvek živa. I Mila ima svoje demone i traume iz prošlosti koje su ostavile traga na njenoj duši. Zbog nemogućnosti da doživi empatiju, ona svoje telo kažnjava praveći rane nožem jer jedino kroz fizički bol uspeva da oseti nešto. 

Utisci: Kao što sam pomenula u prvom pasusu, knjiga je ubudljiva, dinamična i sadrži više od jednog zapleta i zločina. Ni ovog puta nisam uspela da prokljuvim o čemu se radi dok nisam stigla do kraja. Ovo je prvi roman italijanskog pisca Donata Karizija i smatram da teško može da ga nadmaši, ali, pošto me muž nagovara da uzmem još koji njegov krimić, okušaću sreću i s trećim. 

Info o izdanju: 358 strana, broširan povez, latinica. Izdavač: Vulkan

Коментари