Dotted dress

Juče sam nosila novu haljinu i već je vidim kao nešto što ću eksploatisati ovog leta. Kupila sam je prošle nedelje, tako da je možda još uvek ima u H&M ako vas interesuje - znate kojom brzinom se u njihovim prodavnicama smenjuju kolekcije i, ako vidite neku stvar koja vam se dopada, bolje da je odmah kupite jer, ako sačekate koji dan, verovatno je više neće biti tamo. Uopšte, mislim da H&M nije ono što je bio i da je izbor sve veći, a kvalitet sve manji. Hiperprodukcija u punom zamahu. Ipak, uspela sam da nađem par komada od pristojnog materijala i planiram da ih iznosim ovog leta jer, realno, teško da može da preživi više od jedne sezone. Ja sam zimus odnela neku staru odeću na reciklažu u H&M i zauzvrat dobila vaučer kojim ostvarujem 15% na jedan artikal po svom izboru, tako da sam ga ovom prilikom iskoristila. Dopada mi se to što stara odeća ne završava na nekom otpadu već se prerađuje i od nje izrađuje nova (tako da je moja nova haljina može biti napravljena od nečijih starih gaća). Bilo kako bilo, meni se sviđa - crna je, na bretele, sa sitnim belim tufnicama, a preko sam prebacila River Island belu košulju bez rukava.

Ove fotografije dokazuju koliko je dobro svetlo bitno prilikom slikanja tj. nedostatak istog, u ovom slučaju. Žao mi je što nisu ispale bolje, ali trenutno nemam vremena da ih ponovim; biće prilike kasnije. Sutra se vidimo na istom mestu, a tom prilikom ću vam pisati o omiljenim pričama Džordža R.R. Martina. 



Коментари

  1. Divan post mila, slike su prelepe, izgledaš savršeno, haljina je preslatka ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Preslatko ti stoji haljinica, dođe mi da skoknem do H&M-a da provjerim imaju li je još negdje :))

    ОдговориИзбриши

Постави коментар