Versatile Blogger Award


Za ovaj post možete zahvaliti mojoj blog-koleginici, dragoj Šećernoj Piluli koja me je nominovala za Versatile Blogger Award. Hvala! U zadatak mi je palo da navedem sedam stvari o sebi i da, naravno, nominujem sledeću osobu. 

Trebalo mi je izvesno vreme da smislim 7 stvari koje bih mogla da podelim s vama, a da ih već nisam otkrila tokom ovih pet godina koliko pišem blog. Takođe sam vam otkrila neke sitnice u svom Guilty Pleasures videu koji možete pogledati OVDE. A imam i jedan stariji post u kome sam takođe otkrila neke sitnice. Pa, hajde da pogledamo čega sam se najpre setila:


* Zaista ne volim da nosim unihop čarape. Grebu me, materijal me žulja i ne osećam se prijatno, a i stalno moram da brinem hoću li ih pocepati. Zbog toga izbegavam da nosim suknje kad je hladnije, već sam vazda u pantalonama. Obučem ponekad i čarape, ako je debeli minus ili ako se baš rešim da nosim haljinu - tada odaberem crne grilonke. 

* Ponekad se zacrvenim kad mi se nepoznata osoba obrati i pita me nešto. I, uopšte, dešava mi se da sam jednog dana opuštena i društvena, da bih sutradan bila introvertna i asocijalna. Ambivert?

* Volela bih da naučim da plešem tango (još samo da se usaglasim s mužem da idemo zajedno na časove).


*  Išla sam u žensku srednju školu (tj. gde su devojke bile velika većina; imali smo 2 dečaka u odeljenju), a potom i na ženski fakultet, tako da se i danas začudim kad se slučajno nađem u prostoriji gde ima mnogo muškaraca - meni to neprirodno :D

* Pričam sa svojim psom dok šetamo

* Vegetarijanac sam malo više od 1.5 godinu. Dotad sam povremeno jela meso, nisam bila neki ljubitelj, već ono što bi se zvalo ''plant based'', dakle ishrana biljnog porekla uz povremene izlete. Mnogi omnivori misle da vegetarijancima nedostaje meso kad prestanu da ga jedu, međutim, sama sam se uverila da to nije istina i sad bih jedino na silu mogla da pojedem nešto takvo. Težim veganstvu. 

* Nisam vešta s rukama - loše crtam, ne umem lepo da se našminkam, da oblikujem hleb, da napravim bilo šta što zahteva umešnost te vrste. Jedva prozore operem. 

Za ovu nagradu nominujem Katarinu s bloga Totally Random&Co, jednu divnu umetničku dušu koja najčešće piše o muzici i filmovima. Vas ostale pozivam da slobodno otkriju koju sitnicu o sebi, bilo bi mi zaista drago da vas malo bolje upoznam! 

Коментари

  1. Hvala ti na nominaciji. :*
    Baš sam skoro razmišljala o tekstovima slične tematike tako da mi je ovo došlo kao kec na desetku.
    Držim fige za tango, meni omiljeni je paso doble, ne gledam "Dancing withthe stars", ali sam većinu koreografija paso doblea odgledala. :)
    Ja s psima komuniciram bebeći (tepam), znam da autoritet tom prilikom odlazi kroz prozor, ali jače je od mene. Nema kod mene mnogo razlike između obraćanja novorođenčetu i psu. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E, baš mi je drago da ti se sviđa ideja!
      Ja ponekad pomešam pa ne znam ni koga sam izvela u šetnju, da li dete ili psa xD

      Избриши
  2. Što se tiče nominacije, nema na čemu!

    Ista nam je tuga što se čarapa tiče, ja sam taj problem rešila tako što, kada se jednom u sto godina odlučim da obučem suknju/haljinu, ispod nje oblačim helanke. Kod mene je to odlično rešenje jer ne nosim štikle i baletanke, već i na haljine nosim poluduboke cipele ili čizme, pa čak i patike (uglavnom starke), tako da je nogavica u obući i niko ne zna da li su helanke ili termo hulahopke. :D

    Moram ti priznati da me je ovaj post baš lepo nasmejao i popravio mi raspoloženje.

    ОдговориИзбриши
  3. Eii.. :) Cool tekst, uvek je zanimljivo saznati nešto tako novo privatno o nekom koga pratiš i slušaš o knjiga koje je pročitao. :)
    I ja svaki dan pričam sa moja dva psa, to je skroz normalno. :) Inače, i ja sam vegetarijanac već 15 godina. Nekoliko puta sam pokušala da budem vegan, ali posle 40-50 dana pokleknem. Mleka i jaja mogu bez problema da se odreknem, ali jogurta i kiselog mleka baš teško. Da li si ti već probala i nije išlo ili imaš samo tu ideju?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ćao :-) Uglavnom zbog slatkiša pokleknem jer nije neki izbor za vegane. I jedem iza deteta da se ne baci, to je problem, npr. ostavi pola kroasana i ja dovršim. I jedem sladoled leti. Inače ne volim da jedem jaja niti mlečne proizvode tj. jedem ih samo ovako kad su ubačeni u drugu hranu (kao pomenuti sladoled ili pekarski proizvodi). Kad kupujem mleko za sebe, uvek uzmem biljno.

      Избриши

Постави коментар