Snowscape

Januar je mesec kontraditkornosti - s jedne strane su tu proslave - dve Nove godine, Božić, porodične slave, vatromet i zdravice, okupljanje gostiju, a s druge je toliko hladno da su ulice mirne, parkovi prazni, noći tihe. Zatim, s jedne strane je to period poklanjanja, izlazaka, (možda i ) rasipanja, a onda se steže kaiš do februara. Ili se popušta kaiš, kao što je kod mene slučaj jer sam nabacila nešto praznične težine.
Iskreno, meni je već dosta zime. Jesam ja pristalica toga da treba uživati u trenutku i dosadni su mi ljudi koji vazda čekaju proleće, pa kad dođe proleće, pitaju se kad li će leto i letovanje, pa onda kad udare vrućine kukaju kad li će jesen, a onda od oktobra iščekuju Božić i tako ukrug. Ipak, posle puna dva meseca zimskog vremena, i ja sam se malo smorila i priznajem da se u mislima pridružujem ekipi koja se raduje proleću i s nestrpljenjem ga očekuje. 

Dok se to ne desi, trudim se da izvučem koliko mogu iz ove zime. Dobro se osećam, iskreno, imam više energije kad je malo hladnije nego u toplim mesecima. Desi mi se da me mrzi da prošetam Emu, ali mi svaki put kad izađem bude drago što sam to učinila - nešto slično situaciji kad vas mrzi da vežbate, a onda se nakon treninga osećate fantastično. Lepo se umotam i nije mi hladno ni na ovih -9. A tek da vidite Emin autfit, presmešna je u kreaciji koju sam joj uvalila da nosi. Inače, pitala sam veterinara treba li da je oblačim dok je ovako hladno i on je rekao da treba. Pošto je ona srčani bolesnik, reaguje na promene vremena, mada se to uglavnom ne primećuje i svakodnevno veselo šetka po Zemunu dok ja nabadam po ledu, pokušavajući da se ne izvrnem. Lako je njoj kad ima 4 noge. 

Ove fotografije su nastale u protekla 2-3 dana, a moći ćete da ih vidite i na Instagramu, s tim što ću tamo ubaciti neke citate preko njih. Sad ću da se odjavim, moram da guglam o serumima za lice jer sam nedavno shvatila da mi treba jedan, pa daj da naručim dok nisam zaboravila. Ako imate neku preporuku za suvokošca od 32 godine sa neproblematičnim licem (sem što je suvo, je l'), javljajte ako Boga znate. 


Коментари

  1. Such a beautiful snow photos!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    ОдговориИзбриши
  2. I ja bolje podnosim zimu nego one ljetne vrućine tako da se ne žalim iako naravno da ima trenutaka kad naprosto ne želim izaći van koliko je hladno...ali je ovaj snježni pejsaž tako divan da mu se ne može odoljeti :) Uživaj u šetnjama s Emicom, ne mogu ti ni opisati koliko meni Frida fali...

    Što se tiče seruma, ja već trošim treću bočicu zaredom Caudalie detox oil sa vitaminom C i toliko je fantastičan da ga svugdje hvalim svima. Nije baš jeftin, ali ful dugo traje i meni tako divno preporodi također suho lice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam pitanje vezano za Caudalie, ali pretpostavljam da nećeš videti ako ga postavim ovde, pa odoh kod tebe na blog.

      Избриши
  3. Sto se seruma tice , ja sam probala Estee Lauder Advance Repair serum i Balea Aqua serum ali moram da navedem i dve stvarcice koje nisu klasicni serumi ali su mi fantasticni za kozu lica a to su Olival Zlatno ulje smilja i Dr Hauschka krema od ruze za suvu kozu Light.
    Moja koza je suva i osetljiva. Prilicno nezgodna kombinacija jer za suvu kozu trebaju jace i bogatije kreme ali onda postoji opasnost da mi od njih lice odreaguje crvenilom, peckanjem, osipom i slicno .
    Estee Lauder serum sam dobila na poklon i koristila sam ga u zimskom periodu. Pise da se koristi ujutru i uvece ali sam ga ja , zbog nenormalno visoke cene, koristila samo uvece. Koza lica je zaista prelepa nakon koriscenja i nije mi stvarao nikakve probleme. Ono sto je mene malo razocaralo je to sto ako ga slucajno ne stavim jedno vece odmah se primeti razlika. Mozda sam malo paranoicna ali ako neki sastojci deluju zdravo na kozu onda i kada ga ne stavis koza bar dan dva treba da deluje nahranjeno. Lici mi kao da te navuku da ga kupujes.
    Balein Aqua serum sam koristila leti samostalno a zimi ispod kreme. Meni se pokazao fantastican. Osvezava, ne iritira, cena je pristupacna, dugo traje. Gledajuci sastojke on ipak samo hidrira, pa mislim da zimi treba nanositi i hranljivu kremu osim njega. Vrlo sam zadovoljna i uskoro cu ga ponovo kupiti.
    Olival suvo ulje Smilja je nesto predivno ! Jeste malo skuplje , ja sam ga u Dm-u platila oko 1300dinara na akciji ali zaista vredi. Mazem ga preko celog lica i ispod ociju , koza je mekana , zagladjena, ne masti je . Ono sto moze biti problem je sto ima malo jaci miris i to biljni te postoji mogucnost da nekome smeta , mada se taj miris ne zadrzava dugo na kozi.
    I na kraju Dr Hauscka, ruzina dnevna krema light... Ja sam godinama imala izrazito suvu kozu, sto je uzrokovano hipotireozom i bacila sam para i para na razne kreme i nista nije pomoglo dok nisam pocela da koristim ovu kremu. Nakon manje od godinu dana moje koza se skroz oporavila i takva je i danas. Kada kazem oporavila, mislima da je i dalje bliza suvom tipu koze ali nije u tako losem stanju kao sto je bila .Pokazalo se da ova kozmetika ima najdublje i najduze dejstvo . Problem je u tome sto je prilicno skupa i brzo se trosi .
    Cula sam veoma dobre kritike za Estarcosmetics, tako da je njihov serum sledeci posle Baleinog .

    ОдговориИзбриши
  4. Kupila sam Vichy Aqualia Thermal juče, nadam se da će biti ok, inače ću ga promeniti. Merkala sam i onaj Caudalie koji je Matea prepiručila u komentaru iznad, ali sam odustala jer je na pipetu, a ne na pumpicu. Hvala ti na preporukama, probaću to ulje od smilja obavezno, a i kremu od ruže pošto oba sastojka važe za blagotvorne za nas sa suvom kožom. A za pare nije strašno, kupovaću manje knjiga neko vreme i to je to :D

    ОдговориИзбриши

Постави коментар