November so far


Ne želim da započnem post kuknjavom o hladnom vremenu, to već i sami znate. Nekako imam utisak da je zima rano stigla i da je mart jako daleko. Mnogo manje izlazim iz kuće nego prethodnog meseca i već mi je dosadilo zavlačenje ispod pokrivača i ispijanje hektolitara čaja (lažem, čaj ne može da mi dosadi). Prethodne nedelje sam malo više kupovala jer sam shvatila da mi je većina odeće u poluofucanom stanju, savršenom za po kući, ali ne i za javnost, a imam i malo dete koje mi pred očima svakog dana raste i svakih nekoliko nedelja moram po novu turu odeće za njega. Takođe sam se malo otela kontroli kada je reč o kupovini knjiga (to ste mogli da vidite u mom Book haul videu), a sutra će vas i ovde čekati mali new in post. Otkad sam otkrila čari raščišćavanja i (umerenog) minimalizma, uopšte me ne privlači odiseja po prodavnicama nakrcanim šarenim stvarčicama, što je super jer mi onda ostane više para za knjige. Kad već pominjem knjige, od početka meseca sam pročitala već četiri komada, pa nameravam da napravim pauzu nekoliko dana i, umesto toga, pogledam neki film; već sam dobila neke preporuke, tako da jedva čekam da ugrabim vremena za to. Ako je neko gledao ''Fantastične zveri'', neka javi utiske. 

I tako, svako jutro mi počne jednom šetnjom sa Emom, tokom koje se uglavnom smrznem, a tek da vidite moju odevnu kombinaciju za te prilike: preko kućne odeće (džemper+helanke ili majica+donji deo trenerke) navučem veliki kaput (najtopliji jer sadrži najviše vune) koji sam nosila u poodmakloj trudnoći, preko koga prebacim čupavi šal koji je veći od mene, nataknem svetlucavu bež kapicu na neočešljanu kosu, a dole obujem crne patike ili čizme. U Home centru sam kupila termo šolju u koju sipam topao čaj, da upotpuni moj izgled beskućnika (mogli ste je videti na FB stranici). Uveče se umorna svalim u krevet oko 22h u želji da odgledam neku epizodu Prijatelja ili Best of Chandler Bing na Youtube, ali redovno zaspim. 

Kako vama ide novembar?

Коментари