30.10.2016.

Alex's Kitchen #9


Juče sam celo popodne provela na Sajmu knjiga, a znate da se pre takvog pohoda treba dobro najesti jer treba energije za višesatno pešačenje i cunjanje od štanda do štanda. Stoga smo pravili picu (posnu verziju - ne postimo, ali eto, kao, da bude malo zdravije, pa zato). Testo je napravljeno od mešavine integralnog i belog brašna, u odnosu 2:1 otprilike, u korist integralnog. Najpre se stavi svež kvasac u malo mlake vode (može se dodati mrvica šećera, da se lakše ''aktivira'') i, nakon desetak minuta, sipa se brašno i dodaje voda po potrebi, kao i malo soli. To se sve lepo umeša i razvuče oklagijom na brašnjavoj podlozi (da se testo ne bi lepilo) i onda prebaci u odgovarajuću tepsiju. 



Preko testa sam posula šampinjone (najpre sam ih dinstala u šerpi jer budu previše živi ako ih tako sirove strpam u rernu tj. treba im više vremena da se ispeku nego ostalim sastojcima), paradajz isečen na kolutove, nekoliko kolutova crnog luka, malo ljutih papričica (feferona) i ubacila u rernu zagrejanu na 200C. Pred kraj pečenja sam dodala listiće rukole i to je to. Svaka pica ispadne drugačije jer menjam kombinacije sastojaka (nekad npr. iseckam kisele krastavce, origano, peršun, bosiljak, papriku, zavisi šta već imam u kući), ali suština je ista. Pojela sam nešto manje od trećine ovog što vidite na slici i bila sita celo popodne; mrzim da gubim vreme na jelo kad treba da špartam Sajmom i pokušavam da izbegnem stampedo pomahnitalih kupaca). 


A kad već pričam o Sajmu, ubrzo ću postaviti video o tome na svoj YT kanal, pa ga možete pogledati. A možda sutra napišem utiske i ovde na blogu, ako budem imala vremena. Vidimo se! 

2 коментара:

  1. Pitam se kako bi mogli da se iskoriste patlidžan i tikvice kao nadev za picu... Jesi probala nekad? Ja sam jednom stavila kolutove patlidžana ali je sve ispalo žilavo i bezukusno :(.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam stavljala (manju kolučinu) i sipala sam biber preko njih, bilo mi je ok.

      Избриши