Make up essentials


Ne koristim mnogo šminke leti, često prođu dani, a da na lice ne stavim ništa sem hidratantne kreme, ali lakove za nokte redovno mažem. Kao što vidite, to su razigrane letnje nijanse koje nameravam da potrošim do kraja leta, odnosno da se na jesen otarasim svih onih koje nisam uspela da iskoristim do kraja jer ne nameravam da ih čuvam za sledeće leto. Imam, za svoje standarde, mnogo lakova, tako da ove godine neću kupiti nijedan novi već ću trošiti ove koje imam. 



Kada je o senkama reč, najviše koristim ovu čokoladnu Make Up Revolution paletu. Uzela sam je jer mi se dopao izbor nijansi koji je zaista šarolik - ima i mat, svetlucavih, neutralnih i tamnijih boja, a i pakovanje mi se mnogo dopalo. Šminka ne igra veliku ulogu u mom životu, ne pratim koji je brend šta izbacio, tako da sam se zapanjila kada sam videla da je ovo maltene kopija Too Faced čokoladne palete. Samo su dvema senkama zamenili mesta, ostatak deluje identično. Čula sam ja za tu paletu ranije, ali nisam zagledala koje boje sadrži, inače ne bih nikad kupila repliku jer mi jako smeta neoriginalnost. Razumem da neko bude inspirisan proizvodom drugog brenda (npr. ovo pakovanje mi čak više dopalo nego kod Too Faced), ali doslovno preslikati izbor i redosled senki mi nije prihvatljivo, tako da ne nameravam ponovo da kupim ništa slično. Sad, problem je što, kao što sam rekla, ne pratim pomno nove kolekcije, pa mi se lako može desiti da opet pokupim nešto. Što se samog kvaliteta ove palete tiče, pakovanje je dobro, čvrsto, a senke nisu bogznašta. Nisu pigmentovane, a mrve se pod četkicom. Bolje da sam dodala 10e i kupila još jednu Pupart paletu.


Puder ne koristim često, dovoljna mi je ova BB krema&prajmer; mnogo volim činjenicu da sadrži zaštitni faktor. 

Gotovo sam prestala da koristim ruževe jer mi smeta kad zbog njih ne mogu da poljubim svoje dete kada to poželim, tako da ih izbegavam. Naravno, držim nekoliko nijansi, uglavnom koralnih i roze. 



Maskara je moja standardna Pupa Diva's lashes, a ponekad posegnem i za  bezbojnom Miss Sporty, koja tek malo izvuče trepavice i zagladi obrve - ponekad mi je i to dovoljno. 

Na samom kraju, tu je i bronzer. Trenutno imam ovaj Catrice. Jedan bronzer mi traje otprilike 2 godine, tako da ih ne kupujem često. 


Šta se nalazi u vašem kozmetičkom neseseru ovog leta i koje prozvode smatrate neophodnim?

Коментари

Постави коментар