Aunt's night out


Last night my husband and I celebrated our 6th wedding anniversary. Where did all those years go? We left our baby with my Mom, really can't imagine anyone more appropriate to take care of my son, I trust her more than anyone else. I was really unhappy with my wardrobe, I had that impression that I left all my fave dresses in my hometown. Anyways, we had a really good time drinking cocktails, laughing and walking under the stars. Oh, and I forgot to tell you that my sister delivered a baby last week, I'm an aunt now so we had double reason to celebrate! 

Juče smo suprug i ja ceo dan proslavljali godišnjicu braka, a uveče smo otišli da je zapečatimo koktelima. Mama mi je u poseti ovih dana, pa nam je pričuvala dete; zaista ne mogu da zamislim nikog pogodnijeg za taj zadatak jer u nju imam najviše poverenja. Nisam bila 100% zadovoljna onim što sam imala da obučem, čini mi se da sam sve omiljene haljine ostavila u Beogradu, sem par onih koje sam već često nosala ovog leta, pa nisam htela opet da ih oblačim. Htela sam i da vam se pohvalim da mi se sestra porodila prošlog utorka, tako da sam postala tetka. Eto dvostrukog razloga za slavlje! 
Potrudiću se da danas editujem julski vlog, a novi post na blogu možete čitati već sutra (ovo je bio samo neki blic apdejt :))


Коментари

Постави коментар