Spring - time to reset



Kao i svakog proleća, suočim se s prepunim ormarima i činjenicom da ''nemam šta da obučem'' jer mi je sve malo, veliko, kratko ili dugačko, ili jednostavno dosadilo. Najvažnija stvar prilikom raščišćavanja ormara je da odmah pripremite jednu veliku kesu za stvari - sama činjenica da leži tu, na dohvat ruke, dovoljna je da počnete da je punite i tako rasteretite police koje stenju pod težinom. Takođe bi bilo dobro da primenite i pravilo ''1 in, 1 out'' - za svaku novu stvar koju kupite/dobijete, izbacite jednu stvar iz ormara, stvar čije nošenje uvek iznova odlažete i tako prođu godine a da je niste obukli. 

Od prošle godine, suočavam se s još većim haosom nego ranije jer imam dete koje ima sve više stvari jer svakih nekoliko meseci preraste neku odeću, kupimo mu novu, veću, a staru negde složimo. Ovim tempom, bićemo zatrpani dogodine. Tu su i igračke, zatim moje knjige, tona rezervne posteljine ''za goste''... Zaista moram ozbiljnije da se pozabavim svim tim stvarima, a sama pomisao na to me iscrpljuje. Ipak, trudim se da mislim na to kako ću kasnije imati nepretrpan, prazniji stan bez stvari na svakom koraku i to me motiviše. 

Negde sam pročitala da čovek s godinama postaje rob svojih stvari, da se one šire po stanu i oduzimaju mu prostor; mislila sam da stvari imaju svoju svrhu i da su korisne, ali posmatrajući to iz ove druge perspektive, uviđam da više služimo mi njima nego one nama. Tu su knjige koje nikad više neću čitati, diskovi s muzikom koju više ne slušam i filmovima koje ne gledam, tanjiri iz kojih ne jedem, stolice na kojima ne sedim... Sve to ima da ide napolje. 


Nisam se oduševila kad sam jutros ustala i videla da kiša i dalje pada, ali šta je, tu je, daj da iskoristim dan koliko mogu. Napravila sam predah da odgledam film Love and other disasters, koji baš dugo nisam gledala, a sad se bacam na pakovanje jer za koji dan putujem. Idem kod svojih u Srbiju, odakle ću nakratko skoknuti do Poljske.

Nedavno sam napisala da ću postove na blogu objavljivati utorkom i četvrtkom, znam da je danas ponedeljak, ali ovo i nije pravi post već više kao neki apdejt; nadam se da ću sutra imati šta da okačim ovde, a u četvrtak svakako. 

Na koji način vi koristite kišni dan?

Коментари

  1. Ja sam prije jedno godinu dana shvatila da sam pretrpana odjećom, a najčešće nosim par omiljenih komada koje recikliram dok se ne unište. I onda sam okrenula sve naopako, hrpetinu stvari izbacila van i spasila se :)
    I ovdje je kišno već danima, sva sreća da imam puno posla pa uglavnom sjedim za kompom i radim, a u pauzi čitam ili gledam serije - ništa fensi ni prezabavno haha :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam tenutno u planiranju procesa za decluttering :-) ali onako jedan bas ozbiljan. Spremamo se za renoviranje stana tako da je idealna prilika da se otarasim viska. Cesto ja to radim, nekako se posle rasciscavanja osecam rastereceno, lakse :-))

    ОдговориИзбриши

Постави коментар