Touch of paradise


Hi guys! I don't know about you, but I'm finally (or is it already??) spring state of mind, which means I spending more time outdoors and picking brighter colors to wear. I wore my colorful bag that I got from Asos a couple months ago for the first time, it really reminds me of some exotic paradise islands like Tahiti or Hawaii (if that makes any sense to you).
My roomie Ema is with me almost every time I go out (well except when I go to the bank/gym etc but you get my point). Actually, she's not that much a roomie or a pet as she is a part of our small family, bringing joy and laughter into our lives. 

Ćao, narode. Ne znam za vas, ali mene je konačno stiglo prolećno raspoloženje, što podrazumeva mnogo više boravka napolju i biranje laganije (i šarenije) odeće. Danas sam prvi put izvukla napolje ovu šarenu torbu koju sam naručila sa Asosa još pre dva meseca; podseća me na neka egzotična rajska ostrva poput Tahitija ili Havaja (ako vam to ima smisla).
Moja cimerka Ema je uz mene skoro svaki put kad idem napolje; zapravo, cimerka ili kućni ljubimac nije prava reč - ona je član naše male porodice i svakodnevno nas uveseljava svojim prisustvom i postupcima. 


Коментари

  1. Ja još nisam dovoljno hrabra za kratke rukave, ali ako temperature nastave rasti ovim tempom, sigurno ih vadim kroz par dana :) Torbica mi se baš sviđa, volim takve šarene komade koji podignu čitavu kombinaciju! A Emica...mogu samo zamisliti kako vam je veselo s njom stalno! <3

    ОдговориИзбриши

Постави коментар