Stone Path


Evo mene opet, ovaj put u pastelnom izdanju. Čipkana bluza je zapravo roze boje, na slikama deluje kao da je bela (?). Juče je u Kotoru bilo oko 22 stepena, pravi prolećni dan. Naravno, većina ljudi i dalje nosi jakne i čizme, a ja jedva dočekala da se izujem malo. Vrlo mi je neobično da šetam gotovo praznim starim gradom; navikla sam da vrvi od turista, a ovo je baš lepa promena (sad sam ja kao neki domorodac, haha). 

Javite mi šta mislite o tome da menjam izgled bloga tj. ako se iko javi pošto sam primetila da, iako je blog i dalje jednako čitan kao ranije, nema toliko komentara. Zapravo, i ja sam se ulenjila i slabije komentarišem tuđe blogove tj. obilazim svega 2-3 koji su mi omiljeni, čini se da su se svi preselili na Instagram i Youtube. 



Коментари

  1. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    ОдговориИзбриши
  2. Evo, ja doprinosim povećanju komentara! ;) :) Ovakva mirnoća na ulicama je odlična za dobre fotke, dakle, komplimenti!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар