January countdown


Eto, bliži se kraj ovom, za mnoge najdužem mesecu u godini, koji je bio prilično usporen i u znaku ušuškanosti u kući uz filmove, serije i ogromne šolje čaja. I ovde na moru smo imali poprilično hladnih dana, tako da nismo imali mnogo prilike za spoljne aktivnosti koje mi nedostaju i radujem im se unapred. Radujem se i zbog toga što ću krajem ove sedmice videti svoje roditelje jer idem u Beograd. Možda mi konačno i poprave foto-aparat koji sam ostavila u servisu još u oktobru (u protivnom ću da ih napljujem gde stignem :-)) 
Već se pomalo pakujem iako idem na samo dva-tri dana. Razmišljala sam da snimam vlog tom prilikom (naravno, nećete morati da gledate moju mamu i tatu i slično), pa mi javite šta mislite o toj ideji. U međuvremenu, postavljene su Preporuke za čitanje 2. deo na Books and Lilies Youtube kanalu, pa ih možete pogledati. Malo sam se zanela i tek na kraju shvatila da video traje pola sata, tako da sam morala da ga skratim na neku gledljiviju dužinu (stoga je iseckaniji nego obično). 



Коментари

Постави коментар