Quick report from Belgrade Fair of Cosmetics


Posetila sam danas Sajam kozmetike (17-18. oktobar 2015, Beograd), pa sam htela ukratko da vam prenesem svoje utiske. Došla sam rano, čim je otvoren ne bih li izbegla gužvu (a i popodne su mi došli gosti). Iskreno, veoma sam razočarana slabom ponudom, nikakvim popustima i napadnim prodavcima. Pogotovo u Aleksandru. Alexandar Cosmetics je imao maltene više ''konsultanata'' nego kupaca u vreme kada sam ja bila, i osećala sam se nekako sputano, nisam mogla na miru da priđem svim policama i razgledam šta ima jer su se oni svuda vrzmali i zapitkivali šta mi treba. Ako mi treba pomoć oko bilo čega, savršeno sam sposobna sama da je zatražim, zar ne? Sve stvari se pakuju u kesice koje se onda zakače za korpu, što me je dodatno iznerviralo jer se u startu ophode prema meni kao prema lopovu. Zar nije dovoljna armija prodavaca i obezbeđenje oko ulaza/izlaza, nego mi još zavežu artikle za korpu da ih ne bih kojim slučajem ukrala. Čula sam još neke žene kako gunđaju između sebe zbog ovih mera predostrožnosti. 

Uopšte, bilo je vrlo malo štandova sa šminkom, popusti su zanemarljivi, tako da ne bih preporučila odlazak na sajam ukoliko nemate viška vremena i para (a većina nas nema). Meni je žao što sam pomerila odlazak zubaru da bih otišla na Sajam, mogla sam umesto toga da obavim pregled ili da se igram sa svojom bebom. U svakom slučaju, ovo je moja poslednja poseta Sajmu kozmetike ''Dodir Pariza'', tako glamuroznog naziva, a razočaravajuće ponude. Da ne pominjem da im ni veb sajt nije redovno ažuriran, već nekoliko nedelja unazad sam svraćala da pogledam spisak i raspored izlagača, koji ni tri dana pred Sajam nije bio istaknut. Možda se nešto isplati osobama koje drže kozmetičke salone, u to nisam upućena, ali kada je reč o nama, običnim kupcima, za nas i nema bog zna šta. 

Kupila sam nekoliko stvari kad sam već platila ulaznicu (350,00), možda kasnije ubacim sliku; sada mi preostaje samo da se nadam da će Sajam knjiga opravdati očekivanja, koja i nisu preterano velika. 

photos taken with my phone - hence poor quality :-)

Коментари

  1. Baš mi je žao da si se tako razočarala, najgore mi je to kad dio dana posvetim nekom događaju, a onda na kraju ispadne da bi mi bilo bolje da sam sjedila doma, pila čaj i čitala knjigu. Držim fige da barem na sajmu knjiga bude bolja situacija :)

    ОдговориИзбриши
  2. Slažem se sa tobom u potpunosti

    Svrati do mene ponekad ivinsvet.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар