My fave sweater and some hair drama


Another autumnal look yet suitable for spring as well, don't you agree? This is my favourite sweater for this year, it's so cozy and goes with everything. I dyed my hair last week, did you notice that? It feels so much better now, not so messy and untidy-looking as it was till recently. I am also thinking about getting it shorter, to cut not just the split ends as usually but to make some shoulder-length bob. What do you think, shall I cut it?

Još jedan jesenji look, ali podjednako prikladan i za proleće, zar ne mislite i vi tako? Predstavljam vam svoj omiljeni džemper ove godine; vrlo je lagan i udoban i ide maltene uz sve. Ne znam da li ste primetili, ali nedavno sam ofarbala kosu (imala sam veeeliki izrastak). Razmišljala sam o tome da prilikom sledeće posete frizeru, ne skratim samo krajeve kao obično, već da se pravo ošišam i skratim kosu do ramena, da bude kao neka duža bob frizura. Još uvek sam neodlučna u vezi s tim, pa bi htela i vas da konslutujem. Šta mislite?

C&A sweater H&M pants Pull&Bear bag

Коментари

  1. You look amazing, as usual :)

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. To kako hoćeš da se ošisas je trenutno vrlo moderno. A verujem i da bi tvojoj kosi malo prijala promena. Tako da ja glasam ZA šišanje! :)

    http://belgradefairy.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. You look so classy. Love the bag! Have a great weekend!

    ОдговориИзбриши
  4. Meni izgledaš super, ali promjena može biti dobra. Ja moram prokomentirati torbu- LAJK!

    ОдговориИзбриши
  5. Imam crnu torbu istog oblika kao što je tvoja i neki dan sam rekla kako bih voljela da je neko sakrije jer je toliko praktična da po navici samo nju koristim, a sve ostale zanemarim :D Crna, pa ide uz sve i dovoljno velika da u nju stane dosta stvari, a ugodna za nositi. I kako onda da ne volim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, ja je stalno nosim kad putujem jer mi svasta stane, kao neka niskobudzetna LV Neverfull torba :)

      Избриши
  6. Džemper baš djeluje udobno i super mi je torba :)
    Što se tiče kose, mislim da bi ti malo kraća frizura baš osvježila lice tako da jeeej za šišanje :D

    ОдговориИзбриши
  7. you look so amazing ♥♥♥
    Welcome to my blog♥
    KOKA

    ОдговориИзбриши
  8. Meni se mnogo dopada tvoja braon tasna.Tako je divna!!
    Dzemper mi se isto mnogo dopada, a prva fotka je strava :)

    ОдговориИзбриши
  9. Great post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    ОдговориИзбриши
  10. I meni se mnogo dopada tvoja braon torba <3

    http://tufnogram.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар