New in

Evo šta sam odabrala u skorije vreme - sa prvim nagoveštajem proleća, nesvesno se okrećem plavoj i zelenoj boji, cvetnim dezenima i laganijim materijalima. Uglavnom sam kupovala stvari za bebu, ali se našlo ponešto i za mene. 
Tamnozeleni kaiš iz Mone

1. Velika shopping torba iz Pull&Bear. Nije kožna pa je samim tim lagana za nošenje. 2. Beli džemper iz C&A i novi gel za umivanje (prvi put isprobavam nešto od slovenačkog proizvođača Green Line). 

Prolećni printovi - majica i ešarpe iz C&A. Nisam ranije uviđala koliko se u toj prodavnici može naći lepih stvari, imam utisak da bih pokupovala pola asortimana. 

Još jedan ulov iz C&A je ova cvetna suknjica. Tu su i ova ogrlica koju sam dobila (nemam pojma kad ću je nositi) i losion za telo sa belim grožđem. 

Bershka trenč i Bath&Body Works losion su pokloni koje jedva čekam da isprobam. 

Ova kecelja je poklon od tetke (već imam jednu, tako da sad možemo i suprug i ja da se preobučemo dok kuvamo). Podmetače za čaše sa njujorškim motivima sam našla u kineskoj robnoj kući. 

I još malo sitnica za kuću: mnogo su mi se dopale ove čaše na kojima se nalaze ispisani recepti za koktele. Našla sam ih u Home centru. 

Nešto plavo: majice kratkih rukava čekaju toplije dane

A za kućnu varijantu tu je ovaj udobni trio


Коментари

  1. Sve mi se jako dopada! Naročito čaše i podmetači, moram da pronađem nešto slično, oduševila sam se :)
    Radujem se veselim tonovim koji stižu sa prolećem :)

    Kapege life moments :)

    ОдговориИзбриши
  2. Sve je toliko preslatko da ne znam šta bih izdvojila :)

    ОдговориИзбриши
  3. Case su prekrasne kao i majica i esarpa sa printom :)

    ОдговориИзбриши
  4. Super.bas si se lepo ponovila,uzivaj u sitnicama koje zivot cine lepsim,veliki pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  5. Very nice!!! Love it :D

    Please give my latest post a look!!! :D Hope you like it!
    Thanks xx

    http://chicat10.blogspot.com.es/2015/03/better-late-than-never.html

    http://chicat10.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар