Breakfast at Books&Lilies

Dobro jutro! Protekli mesec je bio u znaku kolaža napravljenih od mojih fotografija, dok sam ovog meseca zadala sebi da slikam svoj doručak, ne bih li malo više povela računa o tome da se hranim zdravije i/ili raznovrsnije. Fotografije ćete redovno moći da pogledate na Books and Lilies Facebook stranici, da ne bih ovde zatrpavala blog. Nadam se da će vam se dopasti ideje, a možete mi i sami napisati neke svoje predloge za slučaj da mi ponestane inspiracije.

Prijave za Pupa giveaway još uvek traju, za detalje pogledajte prethodni post (dole). 

Srećan vam ponedeljak!

Коментари

  1. Kod mene je tokom leta skoro svaki dan za dorucak voce+integralne zitarice...to mi najvise prija i nekako ne mogu ni da jedem nesto "teze"...a takodje je dobro i za moju kilazu :D

    ОдговориИзбриши
  2. *Hvala Aleksandra!
    Podstaknuta tvojim blogom počela sam da fotografišem trešnje iz svoje bašte i mešam breskve i lubenice u velikoj žutoj činiji.
    Nisam još probala pahuljice bez jogurta,ali bih jako volela tačne mere tvog brzog kolača sa bananama i plazmom!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O, pa ja nemam tačne mere jer to zavisi od posude u kojoj ređam keks, ali znam da idu 2 kesice šlaga, oko 4 banane i malo više od jednog pakovanja Plazme. Stvarno ne znam tačno da ti kažem.
      Drago mi je što si počela da fotografišeš sitnice koje nam ulepšavaju život, ja neke slike posle koristim i kao pozadinu na računaru :-)

      Избриши
  3. *Dobro,dobro!Tako sam i mislila.Mnogo hvala!

    ОдговориИзбриши
  4. Hmmm...tvoj dorucak izgleda puno zdravije od moga. Ja sam danas imala palacinku s nutellom i bijelu kavu za dorucak. Grozno, jelda?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije grozno, meni sasvim normalno zvuči.
      Nisam ni ja neka čistunica, čekaj samo da prođe koji dan :-D

      Избриши
  5. Dobro jutro, dear;) This looks super delicious and appetising! I love summer because of all these wonderful berries and fruits, isn't it great?!
    Have a beautiful day!

    ОдговориИзбриши
  6. Joj super, sad moral na fejs da vidim ostale fotke :) Moj doručak je grozno monoton: kruh + maslac + med i čaj, nadam se da ću kod tebe pronaći inspiraciju za nešto pametnije i finije :D

    ОдговориИзбриши

Постави коментар