Quick update


I was thinking about changing some things on my blog. I've named my blog Dress and Read because it was one of the first things that came onto my mind and I didn't want to spend much time on thinking about blog title. I just wanted to start blogging and change my blog title when I come up with something better. However, I got really lazy and didn't do anything about it for 2 years, till today. Now it is called Books and Lilies - Books because I love reading so much (besides, don't forget that I'm a professional librarian) and Lilies because they're my favourite flowers and Lily is also my mother's name. 
I am sorry for any inconveniences that you might have experienced when tried to read the blog while it was under construction. Bloglovin account also has to be updated, so I contacted their support team, and for any other info you can always check out my Facebook page.
Thank you for reading!


Već neko vreme sam nameravala da uvedem neke izmene u svoj blog, počevši od naziva. Blog sam nazvala Dress and Read jer je to bila jedna od prvih stvari koje su mi pale na pamet, s namerom da ga preimenujem kasnije, kad smislim nešto ''bolje''. Tu odluku sam u međuvremenu potisnula negde tako da o njoj nisam razmišljala skoro 2 godine, do danas. Preimenovan je u Books and Lilies - Books iz očiglednog razloga, obožavam knjige i prosto ih gutam (a ne zaboravimo i da sam po struci bibliotekar), a Lilies su moje omiljeno cveće, kao što je i Ljiljana ime moje mame. Promena naziva i domena bloga sa sobom povlači i promene na drugim sajtovima poput Bloglovin-a (već sam kontaktirala njihov tim za podršku) i Facebook-a, gde sam otvorila novu stranicu, koju nameravam redovno da ažuriram, za razliku od one stare na koju sam i zaboravila, pa tako više i ne mogu da pristupim tom nalogu. 
Bilo je mnogo brljanja juče, pa se izvinjavam svima koji su pokušali da uđu na blog dok su ''radovi'' bili u toku. 
Hvala na čitanju! 


Коментари