Pink 50's


Već sam jednom rekla da ne kupujem mnogo kad sam u Crnoj Gori, ali je zato poseta Cosmetics Marketu nezaobilazna. Svaki put se radujem kao malo dete i uživam šetkajući između rafova prepunih šminke, sapuna, kupki, losiona i ostalih mirišljavih kutijica i bočica. Većina toga ima da se kupi i u Beogradu, ali ne sve (ili bar ja nisam uspela da nađem neke proizvode). Kupila sam gomilu (ne)potrebnih stvarčica, a ovde vidite jednu od njih koja mi se posebno svidela.

 U pitanju je Pupa set iz kolekcije Pink 50's koji se sastoji od toaletne vode (50ml) i gela za tuširanje (100ml), a dođu u divnoj velikoj kutiji. Postoje 4 mirisne note - Vanilla MilkshakeCotton CandyLollipop i Marshmallow. Ja sam odabrala Lollipop jer mi se učinio najmanje sladunjavim. Inače su sva četiri mirisa slatkasta i dolaze u sličnom ružičastom pakovanju. Nemaju nikakve testere, prodavačica je jedino dozvolila da otvorim svaku kutiju i udahnem miris, tako da sam kupovala na osnovu nekog slabašnog osećaja, ali ne smeta jer sam uverena da, koji god miris da izaberete, ne možete pogrešiti. Šta je svrha ovog posta? Ne znam, jednostavno sam mislila da je ovo slatko za videti, a možda i nekome dam ideju za poklon sebi ili drugima. Takođe sam htela da vas obavestim da od prošle nedelje Books and Lilies možete naći i na Fejsbuku. KLIK.



Коментари

Постави коментар