Week in pics #8



Hi, guys! I was pretty busy this week so I didn't have much time for blogging and surfing - hopefully it will change from Monday, so I'll be able to take some outfit posts and of course, read and comment your blogs, so beware! 
Bila sam malo više zauzeta pa nisam imala vremena za blog i švrljanje po netu - sledeće nedelje će biti bolje i moći ću više da fotkam i piskaram po tuđim blogovima. Drž'te se.
 


Naglo je zahladnelo protekle nedelje, morala sam da rovarim po ormaru i iskopam neke    džempere od kojih sam se već bila oprostila do jeseni.
                       A kad je hladnjikavo, najbolji prijatelji su čaj i keksići sa cimetom.
 Detalji. Obožavam ovu torbu. Ulovila sam je pre par meseci na nekom sniženju na Asosovom sajtu. Praktična je, divne boje i ima mašnu - šta više da tražim?
U Gradskoj biblioteci - šta izabrati?
Konačno se dočepah ove knjige - mnogo su je hvalile moje žene na forumu. Usput sam kupila i ulaznice za Noć muzeja.
Probala sam ove dve nove Bioten kremice za ruke - koštaju oko 150 din u Rodi i ne vidim neku razliku među njima - obe lepo hidriraju ruke, samo im je miris različit. Teško bih se odlučila koja mi je bolja - ova sa crvenim poklopcem miriše na med, a miris ove narandžaste me podseća na neke divote iz Bath&Body Works, pa mi je možda ona za nijansu draža.

Za moju figuru zaslužno je ovo Keops otkriće - rol pečenica. Znate kako već u pecivo često trpaju viršle i ostale stvari sumnjivog kvaliteta, e pa, ovde je u pitanju pečenica koja se lepo vidi i mnoogo je dobra. Superukusan doručak posle kojeg nisam više gladna maltene ceo dan. Ali, da ne bude da propagiram nezdrav život, moram reći da sam jutros doručkovala narandže.
                     Ovde se hvalim kako stvarno potrošim sve što kupim, kad-tad.
                       Veliki poljubac pa se čitamo u nedelju :-*

Коментари

  1. Odlicne su ti cipele na prvoj slici :) A i ceo outfit generalno :)

    ОдговориИзбриши
  2. mnogo mi je slatka prva slika (nije da ostale nisu)
    :D
    moras da mi kazes gde kupujes onaj caj od breskve sto si mi poslala, potpuno smo odusevljeni i zelimo ga, odmah :)
    <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago da ti se svideo :-)
      Ima ga u Rodi i u Maksiju u Crnoj Gori, tamo sam kupila. A ovde u Srbiji nikako da ih nađem #misterija
      Evo pisala sam malo o njima jesenas http://dressnread.blogspot.com/2012/11/time-for-tea.html

      Избриши
  3. Kako ti je sve divno na prvoj slici. <3
    Poznat mi je osjećaj kada ne znaš šta izabrati u biblioteci :) Slatke muke.

    ОдговориИзбриши
  4. Super post:)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Kombinacija je predivna!!
    Torbica je bas slatka!!
    Divne fotke!!

    ОдговориИзбриши
  6. Super fotke i super vikend :)
    VS vrećica - i ti si jedna od nas koji ih sakupljamo :)

    ОдговориИзбриши
  7. Super mi je tašnica sa mašnom, a slažem se za te dve kremice, odlične su obe, verovatno i najbolje u tom cenovnom rangu!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар