The Girl

Kao ljubiteljku Hičkokovih filmova, zaintrigirao me je ovaj film koji je izašao prošle godine u produkciji HBO televizije, a govori upravo o ovom slavnom reditelju, ili preciznije, o njegovom odnosu sa glumicom Tipi Hedren. Tragajući za novom muzom (bio je slab na plavuše hladne, prefinjene lepote poput Grejs Keli), u reklami za sapun spazio je Tipi i pozvao je na razgovor.
Tipi je dotad radila kao model i bila je nemalo iznenađena čuvši da je baš ona odabrana za glavnu ulogu u novom Hičkokovom filmu, ''Ptice'', zasnovanom na romanu Dafni di Morije (poznate kao i autorke ''Rebeke''). Kao i svi umetnici, i on je bio manje-više čudan i svojeglav, što je na kraju i dovelo do prekida saradnje između njih dvoje. Navodno je bio opsednut glumicom i uznemiravao je van seta, a išao je čak dotle da je nameravao da napusti suprugu zbog nje. Tipi je tada bila razvedena majka jednog deteta (buduće glumice Melani Grifit). U filmu ''The Girl'' Tipi Hedren igra britanska glumica Sijena Miler, a Hičkokova uloga poverena je Tobiju Džounsu kojeg sam, kako se ispostavilo, gledala u mnogim filmovima, ali nisam zapamtila njegov lik!)
 Verovatno ste pročitali i da je ona čuvena scena kada Melani Danijels (tako se zove Tipin lik u Pticama) odlazi u sobu na spratu, gde se jato ptica obrušava na nju, prilično autentična. Uprkos rediteljevim uveravanjima da će u sceni koristiti lažne ptice i specijalne efekte, glumica je izložena ugrizima pravih ptica koje su, mada su im kljunovi bili zavezani gumicama, ipak napravili niz posekotina na njenom licu, zamalo joj izbivši oko. 
Ipak, Hedrenova je bila odlučna u svom profesionalizmu i dovršila je film i čak se odvažila da snimi i sledeći, ''Marni'', u kome joj je partner Šon Koneri i u kome je apsolutno p-r-e-l-e-p-a. Nakon toga, prekinuta je saradnja sa Hičkokom i njena karijera kreće silaznom putanjom. Nikada više nije ostvarila nijednu značajnu ulogu.
     Pravi Hičkok i Tipi:
Meni se film dopao, nije razvučen kao što biografski filmovi znaju da budu, a uživala sam i u scenografiji i divnim kostimima u duhu šezdesetih godina prošlog veka. Da li ste ga možda gledali i kako se vama svideo?

Коментари

  1. Baš sam nekidan vidjela najavu na HBO, baš se veselim pogledati ga :))

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post!!!
    Nisam gledala taj film, ali evo dala si mi super ideju, naći ću ga i pogledati :D
    x

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam gledala, ali mislim da cu uskoro, posle tvoje preporuke :)

    ОдговориИзбриши
  4. Obožavam Hičkokove filmove,gledala sam ih skoro sve.Ovaj nisam, nikako da stignem,ali ovih dana ću sigurno. Divan post!

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман29. март 2013. 08:33

    Heya i'm for the first time here. I found this board and I find It truly useful & it helped me out much. I hope to give something back and aid others like you aided me.

    my web page; 激安プラダ バッグ

    ОдговориИзбриши
  6. Huh, pojma nisam imala da je ta čuvena scena tako snimana, svaka čast glumici, ja se sigurno ne bih usudila! Zanimljiv post :)

    ОдговориИзбриши
  7. ona je tako lijepa, nikada nisam cula za nju. :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар