cobalt rain

 Goodbye February, Goodbye Winter. I know, I might be too early with this goodbye winter thing but I'm really sick of it and decided to start wearing spring clothes and enjoy fresh vegetables from the market.
Also wanted to tell you that I created an account on Chicisimo webpage so we can hang there together if you want. The main reason I like that website is that I'm able to search for blogs arranged by country so I've spent a couple hours discovering fashionistas from all over the world. I started with my country, of course, and immediately followed some girls I recognized from their blogs :-) Actually, my next post will be about my favourite blogs so stay tuned!

Zbogom Februaru, zbogom Zimo. Dobro, možda sam i poranila s ispraćanjem zime, ali mi je mnoooogo dosadila, tako da sam rešila da počnem da nosim svoje prolećne stvari iz ormara i uživam u svežem povrću s pijace (čim stignu rotkvice, ja računam da je gotovo sa zimom).
 Htela sam i da vam kažem da sam otvorila profil na Chicisimo stranici, pa možemo i tamo da se družimo ako želite. Učlanila sam se tamo prvenstveno zbog toga što je omogućeno pretraživanje modnih blogera po zemljama, tako da sam provela par sati otkrivajući blogere iz celog sveta. Naravno, počela sam od svoje zemlje i odmah zapratila neke devojke koje sam prepoznala s blogova, a čije mi se kombinacije dopadaju. Zapravo, moj sledeći post će biti o omiljenim blogovima - možda nam se ukusi donekle i poklope :-)


Коментари

  1. Jao kako divan kaputic imas, a i kako si ka odlicno usparaila sa salom.
    Cute fotke na kisi!!

    ОдговориИзбриши
  2. žuti kišobran i plavi kaput: dobitna kombinacija!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман1. март 2013. 16:36

      Slažem se sa shine eye!

      I extra ti je kaput,ja sam luda za tom bojom i htjela sam nabaviti sebi jedan takav ali mi je prepreka bila ili cijena ili veličina,s obzirom da sam sitne sam građe :D
      Drama mi je ona prva slika,prava umjetnička! :)

      Избриши
    2. Ja sam nabavila materijal pa dala krojačici da sašije - to nije loše rešenje ako imaš poteškoća s nalaženjem odgovarajućeg za sebe, samo što na kraju izađe jeftinije da kupiš gotov kaput (na sniženju)

      Избриши
  3. Kaputic je oooodlican! Kod mene pada kisa ali i ja sam zimu ispratila, sad ovo malo kisica da pocisti sve dok se priprema proljece :) Jedva cekam 20 stepeni naaajmanje :D

    ОдговориИзбриши
  4. Mada, kod nas zime kao i da nije bilo :) Prolece u najavi vec neko vreme...

    ОдговориИзбриши
  5. O pa dobrodošla na Chicisimo, moram te sad dodati :))

    ОдговориИзбриши
  6. great post
    i love this coat
    kisses
    http://thedesire.blogs.elle.es/

    ОдговориИзбриши
  7. Lovely mix yellow and blue!!! just perfect!
    kisses pretty!

    ОдговориИзбриши
  8. I love the pics and the combination of colours! thanks for your comment ;-)

    ОдговориИзбриши
  9. Divna si!:)Fenomenalna plava boja kaputa!:)

    ОдговориИзбриши
  10. Divna si!:) Fenomenalna plava boja kaputa!:)

    ОдговориИзбриши
  11. predivan post pliz skokni na moj blog oi slijedi me natrag ako ti se sviđa :*

    ОдговориИзбриши

Постави коментар