Snowy fortress

I'm still fighting with a could that I caught last week and I'm not in the mood for taking pictures these days, so I picked these from my computer archive. They were shot last month on Belgrade city fortress called Kalemegdan. It was built in 6th century and we're very proud of it, so if you ever visit our town, you should certainly check it out.

Ovih dana nisam u mogućnosti mnogo da fotografišem okolo jer se borim s prehladom (za ovo je kriv Mm jer se on prvi razboleo i preneo mi. Sad je njemu super, a ja kašljem li kašljem). Odmah je dobio  priliku da mi se oduži što sam ga dvorila dok se nije osećao dobro.
Ovo je slikano na Kalemegdanu prošlog meseca. Kao što vidite, novi sivi kaput uveliko izrabljujem jer je najlakši za kombinovanje. Iskreno, prošlo me je oduševljenje zimskim radostima i jedva čekam proleće. Dosadili su mi i kaputi i zujanje vetra po ušima i smrkavanje u 16h, utrnuli prsti i crven nos.

Coat: Forever 21 Nails: Avon Berry Shimmer Ring: Kreativan nakit

Коментари

Постави коментар