Weekend getaway/Vršac

WINE AND GRAPE FESTIVAL. Ovogodišnji Grožđebal, 55. po redu, okupio je veliki broj posetilaca iz cele Srbije, kao i iz susednih zemalja. Iskoristila sam priliku da posetim svoju dragu kumu, Vrščanku, pa smo zajedno uživale u atmosferi i degustaciji vina, kao i u razgledanju i kupovini simpatičnih suvenira. Provela sam izuzetno prijatan vikend, a delić toga možete videti na ovim fotografijama:









 




I za kraj, sitnice koje sam kupila za uspomenu (na slici iznad). Pošto volim suvenire koji nisu samo za ukras, već imaju i svoju praktičnu primenu, kupila sam nešto prirodne kozmetike (biljne sapune božanstvenog mirisa i labelo spravljen od meda i cimeta), kao i flašu rakije od maline. Nikad ne pijem rakiju, ali sam se oduševila kada sam probala ovu, verovatno zato što je slađa od ostalih. Tako da ćemo suprug i ja moći lepo da se grejemo na zimu i imati čime da počastimo drage nam goste.

Коментари

  1. zvuči kao lijep vikend :) ja isto volim ovakva događanja i te male suvenire s kojima se na kraju vratiš doma :)

    ОдговориИзбриши
  2. Haha...grozdjebal, odlicno ime.
    Dopbre su mi ove sitnice sto si kupila. I ja volim prirodnu kozmetiku. Ma zapravo, ja volim svu.

    ОдговориИзбриши
  3. Pa da - ako nema katedrale kao i da nisi bila u Vrscu :))
    Nisi kupila licitarsko srce???? smrc..

    ОдговориИзбриши
  4. Jao koliko balona sa helijumom, je l' si nekada uduvala helijum? :D Ja se uvek sprdam da je meni glas inače toliko piskav da nema razlike sa helijumom ili bez :D

    ОдговориИзбриши
  5. Baš lepo izgledaju sapuni! Volela bih da odem na taj Grožđebal, čak imam i prijatelje u Vršcu, ali nikad da se organizujem.

    ОдговориИзбриши
  6. Znam, ni ja nisam baš najorganizovanija, poslednji put sam na Grožđebalu bila pre desetak godina :-O Sad se nudi mnogo više sadržaja i ima mnogo više posetilaca. Možeš otići u Sremske Karlovce, kod njih je uskoro festival povodom berbe grožđa!

    ОдговориИзбриши
  7. Labelo zvuci kao da je savrsenog mirisa :) Iako nisam ljubitelj alkohola, moram priznati da me je rakija od maline zaintrigirala, to bih volela da probam :)
    Svidja mi se tvoj blog, vrlo je raznovrstan i definitivno te citam i ubuduce!
    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар