Weekend getaway/Bosnia and Herzegovina

 Otišla sam u dvodnevnu posetu rođacima i usput provela i vrlo prijatno nedeljno popodne u Etno selu Stanišići, nadomak Bijeljine. Dosta toga se izgradilo od moje poslednje posete pre nekoliko godina. U međuvremenu je i broj posetilaca značajno porastao, tako da je sve vrvelo od ljudi (ja više volim kad nije gužva). Ipak, ima gde da se sedne i popije piće uz pogled na kamene kućice, grmove ruža i labudove koji glatko klize zelenom površinom jezera.
















Info: Vrlo je verovatno da se poznavaocima arhitekture neće dopasti ovo mesto zbog spoja mnogih stilova koji se ne uklapaju baš savršeno. Ako ste spremni da zažmurite na to, dopašće vam se ova neobična oaza.

Коментари

  1. divno je :) i ja se evo sedmicama vec kanim da dodjem iz sarajeva do bijeljine, sad stvarno je krajnje vrijeme!

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sve kazem da cu otici u te Stanisice i nikako da odem. Jeste malo kicasto, ali i slatko. Lepe slike!

    ОдговориИзбриши
  3. Pa etno sela su uvek "zbirudija" ali zazmuris na to, nadjes deo koji ti se svidja i uzivas :))

    ОдговориИзбриши
  4. Bila sam i ja prosle godine u jednom etno selu u Hercegovini, al da me ubijes sad ne mogu da se sjetim kojem.

    ОдговориИзбриши
  5. Jao, nama su na faksu (etnologija i antropologija) držali predavanja, između ostalog, o etno selima kao zloupotrebi narodnog foklora u turističke svrhe :D Što manje više i jeste tako, ali njah, get over it :D

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepe slike, bila sam pre par meseci u etno selu i mnogo mi se svidja. :)

    Ucestvuj u giveaway-u... :)
    http://confessionsofthepsychocat.blogspot.com/2012/09/osvojite-pinkiebella-komad-nakita-po.html

    ОдговориИзбриши
  7. ja isto nisam baš ljubitelj gužvi, ali uvijek pronađem neki mirni kutak i onda uživam :))

    ОдговориИзбриши
  8. Baš dugo nisam bila, a čini mi se da tamo gradnja ne prestaje, svaki put je sve veće i veće :)

    ОдговориИзбриши
  9. Divne su sluke... mnogo mi se dopada tvoj blog :)
    pratim te
    http://be-myfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Jao tako bih se sada ti sa zadovoljstvom prosetala i uzivala jako.
    Mnogo ljudi mi je procalo da je predivno, ali mi je i jedan drug rekao da je kicerica.
    Kako god, ja bih da svratim jednom!! :) :)

    ОдговориИзбриши
  11. Mozda zato sto nisam arhitekta, ali ja vec neko vreme planiram da tamo provedem jednu npr. subotu :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар