Birthday

Today's my 28th birthday (though I feel and act like I'm at least five years younger) and I'm gonna spend all day shopping and hanging with my friends and family. The only thing missing is my husband who had to go to USA for business and will be away till December. However,  I am trying to keep myself busy all the time so I wouldn't think about that too much. 

Danas slavim 28. rođendan (mada se osećam i ponašam kao da mi je bar pet godina manje) i nameravam da ceo dan provedem u kupovini i druženju s porodicom i prijateljima. Jedino što nedostaje je moj suprug, koji je juče službeno otišao u SAD i ostaće tamo sve do decembra. Ipak, trudim se da stalno budem zaokupljena nečim kako ne bih previše razmišljala o tome. 
p.s. sramota me je da slikam tortu jer je kupljena - juče sam doputovala i otad sam stalno u nekoj frci, nisam stigla lično da je napravim. Mada to znam da radim, hehe.





Коментари

Постави коментар