Small shopping

Za danas sam nameravala da napravim novi outfit post, ali nisam imala vremena, tako da ću samo predstaviti deo svoje današnje kupovine.
Proizvod koji sam otkrila tek pre par meseci (zahvaljujući svojoj kumi) su Balea tupferčići za skidanje šminke. Oni već dođu natopljeni, tako da je jednostavno u par poteza skinuti ostatke šminke s lica pre spavanja. U kutiji ima 35 komada i mogu tako da stoje par meseci, neće se osušiti (ako je kutija dobro zatvorena, naravno). Ovo je prilično zgodno low budget rešenje. Prodaje se u DM drogerijama i koštaju 235, 00 dinara. Postoji nekoliko vrsta (za osetljivu kožu, sa alojom i sl.), ovi koje sam ja uzela su za normalnu kožu. Ne sadrže alkohol.
Pearl Drops pasta za izbeljivanje zuba mi nije preterano draga, ali moram je koristiti s vremena na vreme. Iako nisam pušač, pijem čaj u velikim količinama, što ume negativno da se odrazi na belinu zuba. Stomatolozi kažu da su ovakve paste agresivne i da ih treba koristiti krajnje štedljivo, odnosno praviti velike pauze nakon desetak dana uzastopnog korišćenja.

U Delfi knjižarama još uvek traje akcija Mesec ljubavi na kojoj se 100 naslova mogu kupiti po sniženoj ceni. Nisu sve knjige u žanru ljubavnog, ima i istorijskih, komičnih, fantastike. U knjižari u kojoj sam danas bila nisam uspela da pronađem sve naslove koji su me interesovali, verovatno zato što se akcija bliži kraju (traje do 10. marta), ali i dalje se može izabrati nekoliko finih knjiga, za sebe ili za poklon.

Nisam oduševljena Nivea dezodoransima i još uvek sam u fazi traženja idealnog, tako da bi mi svaki predlog dobro došao. Treba mi neki dugotrajan, da zaista sprečava znojenje i po mogućnosti da je blagog mirisa.

Коментари

Постави коментар